Ermio.cz
Krátce o projektu
Nabízíme k prodeji e-shop www.ermio.cz (sk) za velmi zajímavou cenu, který působí v oblasti módy a doplňků už víc než 10 let. Prodáváme outletové zboží světoznámých výrobců za...
Hodnota e-shopu
799 999 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
300 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Emio Corporation s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
36 000 UN
O projektu
Nabízíme k prodeji e-shop www.ermio.cz (sk) za velmi zajímavou cenu, který působí v oblasti módy a doplňků už víc než 10 let. Prodáváme outletové zboží světoznámých výrobců za velmi příznivé ceny. Ermio plní roli luxusního obchodu, který se specializuje primárně na prodeji módních doplňků italských a evropských značek. Námi nabízené kolekce jsou pouze od světově uznávaných designérů. Například: Armani, Dolce Gabbana, PRADA, Cerruti apod.
Více na ermio.cz/o-nas
Předmětem prodeje může být e-shop + skladové zásoby za 699 000 Kč bez DPH, nebo pouze skladové zásoby za 492 325 Kč bez DPH (235 Kč za ks zboží). Skladové zásoby činí 2095 ks. Cca -95 % z původního retail price.
Osobní schůzka, jednání o podmínkách a prohlídka zboží je samozřejmosti po předchozí telefonické dohodě u nás v Showroomu na Praze 6.
Součásti prodeje e-shopu:
- Doména ermio.cz + sk.
- E-Shop na platformě Shoptet pro CZ a SK
- Statistiky Google, Seznam.
- Reklamní profily, srovnávače: Heureka, Facebook…
- Licence (neomezená) k použití fotografii
- Ochranná známka ERMIO (grafická + slovní)
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníku
- Export účetnictví – sklad (pro zjednodušené přijetí zboží na sklad)
- Školení / zaučení: web, fakturace, standardní práce, workflow
- Vybavení prodejny: značkové věšáky, police
- Předání zbytků na balení produktů (i originální značkové balení): originál dárkové balení, krabice, fólie, pěna, sáčky…
- Skladové zásoby 2095 Ks. Každá položka má vlastní certifikát pravosti. Kompletní nabídka na ermio.cz
Důvod nabídky
Důvod prodeje:
Osobní a rodinné důvody. E-shop má velký potenciál, ale vzhledem k rodinným důvodům nemůžeme tomu věnovat tolik času kolik potřebuje.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Ochranná známka
- Logo