Equistore-fashion.cz
Údaje o firmě
Kategorie: Sport a turistika
Krátce o projektu
Prodej eshopu jezdeckých potřeb. Eshop vznikl v únoru 2021 na platformě eshop-rychle, po rychle narůstající poptávce a obratu jsme se v březnu 2022 přesunuli na platformu Shoptet s novým...
Hodnota e-shopu
500 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
3 200 000 Kč
EBITDA za poslední rok
1 056 000 Kč
Stáří e-shopu
1 až 2 roky
Majitel e-shopu
Zuzana Voňavková
Návštěvnost za poslední rok
80 000 UN
O projektu
Prodej eshopu jezdeckých potřeb.
Eshop vznikl v únoru 2021 na platformě eshop-rychle, po rychle narůstající poptávce a obratu jsme se v březnu 2022 přesunuli na platformu Shoptet s novým designem, vlastní grafikou a unikátním stylem.
Aktuálně máme v nabídce více jak 2000 položek.
Vzhledem k velmi kladným recenzím a naší tvrdé práci se k nám zákazníci stále častěji vracejí.
Souhrn nabídky:
- Eshop na platformě Shoptet.cz s tarifem Profi, propojený s cenovými srovnávači (zboží, google, herueka)
- Kontakty na dodavatele z Německa, Rakouska i České republiky
- Databáze zákazníků (1556) + Leadhub.
- Spolupráce s ambasadory a jezdeckými stájemi napříč Českou Republikou.
- Pořádání jezdeckých závodů pod značkou Equistore-Fashion v areálu jezdecké stáje Stará Boleslav (promo akce- můžete a nemusíte v tomto dále pokračovat, jedná se jen o velmi výhodný marketing)
- Účty na srovnávačích – Heureka, Zboží, Google nákupy, Sklik, Firmy
- Sociální sítě – Facebook (612 sledujících), Instagram (1814 sledujících), tik tok
- Propojení s Google Ads, Analytics
- Propojení s platební bránou – Gopay
- Napojení na zasmluvněné dopravce: PPL, GEIS, GLS, Zásilkovna
- Logo
- Podklady pro kampaně, marketing (zasmluvněná spolupráce s Viva marketing)
Po domluvě je možné odkoupit také přívěs používaný jako pojízdnou prodejnu (v hodnotě 175 000,- vč. DPH)
Důvod nabídky
Důvodem prodeje je tedy fakt, že fyzicky již pomalu nezvládáme pokrýt všechny požadavky našich klientů a nechceme aby dobré jméno
equistore-fashion.cz tímto utrpělo a tak sháníme nového majitele, který bude mít dostatečné finanční zázemí, odvahu a nový elán posunout tuto značku ještě dál.
Celý koncept by si zasloužil investici na pořízení skladových zásob a uspokojení tak požadavků více zákazníků.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Logo