Druhekolo.cz
Krátce o projektu
E-shop s hračkami z druhé ruky. Obchod byl založen v roce 2021 a funguje na platformě Ecwid. Hračky přijímáme do prodeje komisně a fungujeme na provizním systému. Po prodeji vyplácíme...
Hodnota e-shopu
95 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
145 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
4 až 5 let
Majitel e-shopu
Pavlína Švejdová
Návštěvnost za poslední rok
29 244 UN
O projektu
E-shop s hračkami z druhé ruky. Obchod byl založen v roce 2021 a funguje na platformě Ecwid. Hračky přijímáme do prodeje komisně a fungujeme na provizním systému. Po prodeji vyplácíme čtvrtletně majitelům hraček 60 % z ceny prodané hračky, 40 % je naše provize. Z provize pro majitele ještě odečítáme administrativní poplatek 29 Kč za každou hračku. Tento systém lze samozřejmě po zvážení upravit, což doporujučeme.
Do prodeje přijímáme jen takové hračky, které mají zajímavou zůstatkovou hodnotu, jsou ve velmi dobrém stavu, naprosto funčkní, moderní a pro kupující zajímavé a atraktivní.
Celý provoz e-shopu vč. marketingové podpory, komunikace se zákazníky a business development byl realizován zakladatelkou a majitelkou obchodu. Protože je celý proces příjmu hraček a jejich zpracování do e-shopu poměrně časově náročný, bude potřeba tento proces zoptimalizovat a zrychlit. Najít efektivnější cesty k dosažení lepší ziskovosti.
Po celou dobu fungování obchodu jsem měla další zaměstnání, které jsem nemohla i z finančích důvodů opustit. Sám obchod by mě neuživil. Budu tak moc ráda, když se najde nový majitel, který dá obchodu nový směr, novou energii a rozvine jeho potenciál, který re-commerce v této době zcela jiště má.
Součástí obchodu je také blog na doméně blog.druhekolo.cz, který má zajímavou organickou návštěvnost. Dále k němu patří e-mailingový účet u Ecomail (cca 300 kontaktů) se základními automatizacemi a kvalitní profily na sociálních sítích Facebook (cca 1 000 sledujících) a Instagram (3400 sledujících) se zajímavou a velmi relevantní cílovou skupinou. Součástí prodeje je samozřejmě také doména a hosting.
V současné době máme skladem asi 250 hraček, které stále čekají na svůj nový domov. K hračkám vám darujeme větší množství obalového materiálu, který získáváme z druhotných zdrojů (nicméně je ve velmi dobrém stavu).
Google Analytics 4 jsou nastavené a fungují dobře. Reklamu využíváme přes Metu a PPC kampaně realizujeme u společnosti Tanganica.
Doporučuji k vedení obchodu alespoň 2 osoby, kdy jedna bude řešit prodej/marketing a rozvoj (cca 3-4 hodiny denně) a druhá (např. student nebo brigádník) bude mít na starosti čistě jen zpracování hraček do e-shopu.
Pokud máte více dotazů, určitě se na mě obraťte. 🙂
Důvod nabídky
E-shop jsem postavila od nuly. Projekt dostal podporu v akcelerátoru 321 dílna. Je s láskou vystavěný a vedený a nyní čeká na svůj další posun, já už mu bohužel nejsem schopná dát další energii, kterou si zaslouží. Byla by velká škoda kdyby zůstal ležet ladem.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Databáze zákazníků
- Logo