Chciprotein.cz
Krátce o projektu
Jedná se o internetový obchod, který byl založen před 7 lety prodejem značky MyProtein. Postupem času se ukázalo, že zákazníci mají zájem o celé portfólio sportovní výživy,...
Hodnota e-shopu
500 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
3 400 000 Kč
EBITDA za poslední rok
704 000 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Tretib s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
13 000 UN
O projektu
Jedná se o internetový obchod, který byl založen před 7 lety prodejem značky MyProtein.
Postupem času se ukázalo, že zákazníci mají zájem o celé portfólio sportovní výživy, tudíž započala spolupráce s předními značky sportovní výživy v ČR, která trvá do teď.
Nyní máme napojení na přímo se značkami jako jsou Nutrend, Extrifit, Biotech, Prom-in, Myprotein, Gymbeam, Mixit, Reflex,…
Toto nám nabízí možnost mít ty nejlepší ceny a tedy výbornou pozici pro prodej. Nabízí se zde i možnost velkoobchodu s různými fit centry, trenéry, či malými e-shopy.
Nyní má e-shop skladovou zásobu v hodnotě 700 000 Kč bez DPH, který je předmětem prodeje, ale není zahrnut v ceně. Nejedná se o zboží, kterému by se blížila spotřeba, tedy je možno v klidu prodávat 🙂
Máme spolupráci s přední marketingovou agenturou, kde jsme investovali i do automatizovaného e-mailingu přes 200 000 Kč. Ten nyní posílá sám e-maily zákazníkům, kteří si o ně žádají a automaticky generuje, kdy například zákazníkovi dochází protein aj.. Nyní je v tomto listu aktivních přes 17 000 zákazníků. I to je důvodem, proč máme cca 30% vracejících se zákazníků.
Součástí nabídky:
- Doména
- E-shop – Shoptet
- Značka, Logo
- Kontakty na dodavatele, napojení
- Skladové zásoby – mimo nabízenou cenu viz info
- Spolupráce, či jiné kontakty (marketingové, e-mailingové)
- Databáze zákazníků, mailingový nástroj
- Sociální sítě – Facebook, Instagram
- Účet na srovnávačích – Heureka, Zboží, Google nákupy, Sklik, Firmy
- Propojení s Google Ads, Analytics
- Propojení s platební bránou – GoPay
- Napojení na dopravce – Balikobot – Česká Pošta, PPL, Zásilkovna
- Pomoc se zaučením a provozem e-shopu
- S.R.O.
Důvod nabídky
Vzhledem k tomu, že vlastním 2 e-shopy, rozhodl jsem se věnovat plně druhému a tento prodat.
Na tento e-shop bohužel již nemám čas, který by si vyžadoval a přijde mi škoda nevyužít potenciál, který nabízí.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo
- SRO v případě zájmu
- Emailový marketing
- Reklamní agentura