CestaBylin.cz

shoptetnovinka
Prodej: 780 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Nabízím k prodeji e-shop Cestabylin.cz. E-shop jsem převzal před 2 lety. V té době generoval zisk ve výši 2 000 Kč měsíčně (brán pouze zisk v rozdílu nákupní a prodejní ceny...

Hodnota e-shopu

780 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

980 000 Kč

EBITDA za poslední rok

190 000 Kč

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

Cesta Bylin s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

82 000 UN

O projektu

Nabízím k prodeji e-shop Cestabylin.cz.
E-shop jsem převzal před 2 lety. V té době generoval zisk ve výši 2 000 Kč měsíčně (brán pouze zisk v rozdílu nákupní a prodejní ceny zboží). Jeho historie je mnohem delší, i díky tomu má skvělý odkazový profil a hodnotu ve vyhledávačích. Neměl ovšem stanovenou vizi či nějaký směr. Proto si ho nenacházeli lidé, kteří by nějak souzněli s daným směrem a cílem.

Po převzetí e-shopu jsem proto nastolil vizi, kterou jasně vyjadřuje heslo "Vrať se zpátky ke svým kořenům" - Naše vize. Byly provedené mnohé úpravy, přepsány popisky produktů, aby byly unikátní a splňovaly legislativu a celý e-shop byl přesunut na Shoptet. Návštěvnost a výše obratu je tak brána od 1. 8. 2019, kdy byl e-shop přesunut. Od té doby začal vzkvétat.

O vánocích 2020 (říjen-prosinec) vygeneroval 356 objednávek o obratu 286 000 Kč a zisku 57 000 Kč. Letošní Vánoce očekávám nárůst cca o 15-20 %. Vše záleží na kampaních, které v té době nastavíte.

E-shop je postaven na pečlivém výběru produktů, aby zákazníci měli co nejjednodušší výběr a přitom v produktu získali to, co skutečně ke svému účelu potřebují. Objednávky jsou baleny do již použitých materiálů, které jsme získávali od nejbližšího okolí. Má tak nulové náklady na obalový materiál.

Zákazníkům byl posílán ručně psaný vzkaz společně s objednávkou, čímž si vytvořil oblibu u zákazníků a získal spoustu kladných hodnocení. Za celé 2 roky byla pouze jedna nespokojená zákaznice. Magazín obsahuje články o orgánech, které generují návštěvnost z vyhledávačů i objednávky. Aktuálně není využit potenciál sociálních sítí.

E-shop funguje zcela BEZ REKLAM a jakéhokoliv PLACENÉHO MARKETINGU. Používá se pouze newsletter, kde je 2 000 kontaktů, dále zobrazení ve srovnávačích. Z celého objemu objednávek generují vyhledávače 50 %, cca 10 % chodí přímo. Zbývající jsou přímo ze srovnávačů či sociálních sítí (předávám doporučení na určitý produkt ve FB skupinách).

Balíčky se zasílají pouze přes GLS a to 2-3x týdně. Ráno kurýrovi zavolám, on si je vyzvedne. Na placení používám kreditní systém z www.e-balik.cz, nepotřebujete žádnou smlouvu. S kurýrem je dobrý mít skvělý vztah, protože jinak se za vyzvednutí balíčků přes systém platí.

Aktuálně e-shop běží na co nejjednodušším principu:
2-3x týdně odesílání zásilek - cca 5 hodin týdně, v době sezony o Vánocích 15 a více hodin
Objednávání produktů u výrobců - pokud je potřeba - několik minut týdně
Rozesílání e-mailů ve formě newsletterů - 2x týdně - cca 2 hodiny času
Komunikace se zákazníky - max. 30 minut týdně, v době sezony 1-2 hodiny
Psaní popisků a přidávání nových produktů či článků - individuální, aktuálně se nedělá :)

Měsíční náklady:
Pronájem e-shopu tarif Bussines - 1 146 Kč (zaplaceno do 11/22)
LeadHub tarif do 3000 zákazníků - 1 440 Kč

Další náklady jsou do zobrazování produktů ve vyhledávačích Heuréky a Zboží + provize platební brány ComGate (využívána pouze platební karta), Heureky košík a Twisto. Část z nich pokryjí příjmy z dopravy - jsou nastaveny tak, aby zaplatily dopravu zdarma a nějaké koruny navíc zbyly.

V průběhu daných 2 let se zrušili výrobci jako Dr. Popov, Naděje či Grešík. Vizi naplňují produkty vyráběné novými technologiemi, přístupem i vizemi. Proto je e-shop postaven na produkty výrobců Salvia Paradise, Zdravý den, Everest Ayurveda, u přírodní kosmetiky pak Herbalky, Soaphoria, Purity Vision a Renovality. V posledních týdnech bylo portfolio produktů zúženo, vyřadily se takové, o které není zájem, oproti tomu byly zajištěny individuální slevy u některých produktů.

Do e-shopu bylo zainvestováno:
Propojení s Twisto - 6050 Kč
Licence Shoptetu plán Bussiness do 11/22 - 17600 Kč (cena za zbývající období)
Shoptet doplňky:
Newsletter box - 350,9 Kč
Back to TOP - 229,9 Kč
Sticky hlavička - 350,9 Kč
Záložky - 471,9 Kč
Podobné produkty - 2407,9 Kč
Hlášení o zbývající částce dopravy zdarma - 592,9 Kč
Dárky - 2407, 9 Kč
Hodnocení obchodu na hlavní straně - 350,9 Kč
Věrnostní slevy - 2407,9 Kč
Instagram box - 1197,9 Kč
Grafická úprava notifikací - 350,9 Kč
Zobrazit celý popis - 229,9 Kč
Rychlý náhled produktů - 471,9 Kč
Nákupní lišta - 471,9 Kč
Product widget - vložení produktů do článků - 4827,9 Kč
Top nejprodávanější produkty v kategorii - 1197,9 Kč
Bannery+ - 2407,9 Kč
Slevové kupóny - 4827,9 Kč
Odpočet času akční ceny - 1197,9 Kč
Diskuse u produktů - 2407,9 Kč
Provizní systém - 3862 Kč
Sledování nezaplacených objednávek - 1197,9 Kč
Hlídací pes - 2407,9 Kč
Doplňkový prodej v košíku - 1197,9 Kč

Celkově: 61 500 Kč

Aktuálně lze většinu doplňků mít pouze v ročním pronájmu, což tvoří roční úsporu:
Podobné produkty 1080 Kč bez DPH
Dárky k objednávce - 1080 Kč bez DPH
Věrnostní slevy - 1080 Kč bez DPH
Instagram Widget+ - 540 Kč bez DPH
Product Widget - 2160 Kč bez DPH
TOP nejprodávanější v kategorii - 540 Kč bez DPH
Bannery+ - 1080 Kč bez DPH
Slevové kupóny - 2160 Kč bez DPH
Odpočet času u akční ceny - 540 Kč bez DPH
Diskuse k produktům - 1080 Kč bez DPH
Provizní systém - 2160 Kč bez DPH
Sledování nezaplacených objednávek - 540 Kč bez DPH
Hlídací pes - 1080 Kč bez DPH
Doplňkový prodej v košíku - 1080 Kč bez DPH

Celková roční úspora: 16 200 Kč bez DPH!

Aktuální měsíční náklady:
Leadhub - 1440 Kč do 3 000 kontaktů
Bussiness plán Shoptetu - zaplaceno do 11/22, jinak 24 600 Kč bez DPH na 26 měsíců

Průměrná marže je 40% (min. 30 %).
Za dobu, co jsem e-shop vedl (8/19-9/21), vygeneroval 2544 objednávek, obrat 1 972 000 Kč a zisk 430 500 Kč.

Součástí ceny je:

  • Domény:
  • Kontakt na všechny dodavatele
  • Skladové zásoby v minimální hodnotě 200 000 Kč
  • Historie e-shopu
  • Obalový materiál
  • Účty na sociálních sítích:
    • Facebook - 2500+ sledujících - přidávají se nový fanoušci, ačkoliv nejsme na nijak aktivní
    • Instagram - 200+ sledujících
  • Platební brána ComGate - 0,89 % z platby, pouze platební karta
  • Účet v LeadHubu - 2 000 uživatelů
  • Napojení na:
  • Google Analytic
  • Kontakty na copywritery a grafičky
  • Know-How
  • Zaučení
  • Licence Shoptet
  • Grafika

E-shop je postaven tak, aby nadále plnil svou vizi. Proto nejlépe hledám majitele, kdo na ni bude dále stavět a chce ji posunout o úroveň výše. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že předělání celého eshopu stojí spoustu času a i financí. Nejlepší je tak minimálně z aktuálního nastavení vycházet a posouvat jej dál.

Cena 780 000 Kč je konečná. Je možné prodat společně i firmy Cesta Bylin s.r.o., není to ale podmínkou (po prodeji e-shopu se firmy případně přejmenuje).

Důvod nabídky

Do e-shopu jsem vložil kus sebe. Aktuálně cítím, že již mu nemám, co dát. Nemám jej, jak dále posunout. Je připraven pro někoho nového, kdo bude dále rozvíjet kořeny, které jsem s ním zapustil, aby mohl vyrůst v obrovský strom.

Nového majitele zaučím, předám mu své nápady, které se ještě nezrealizovali, dodám všechny kontakty včetně copywriterů a grafičky.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Leadhub
  • Shoptet licence
  • Google Analytics
  • Firmy.cz
  • Zaučení
  • Know-how
  • Kontakty na dodavatele
  • Grafika
  • Historie e-shopu
  • Platební brána ComGate
  • Zboží.cz
  • Heureka.cz
  • Kontakty na copywritery a grafičky

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Jan Perlík Majitel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů