CestaBylin.cz

shoptetnovinka
Prodej: 750 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Nabízím k prodeji e-shop CestaBylin.cz E-shop jsem převzal před 2 lety. V té době generoval zisk ve výši 2 000 Kč měsíčně (brán pouze zisk v rozdílu nákupní a prodejní ceny...

Hodnota e-shopu

750 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

1 051 000 Kč

EBITDA za poslední rok

210 000 Kč

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

Cesta Bylin s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

87 000 UN

O projektu

Nabízím k prodeji e-shop CestaBylin.cz

E-shop jsem převzal před 2 lety. V té době generoval zisk ve výši 2 000 Kč měsíčně (brán pouze zisk v rozdílu nákupní a prodejní ceny zboží). Jeho historie je mnohem delší, i díky tomu má skvělý odkazový profil a hodnotu ve vyhledávačích.
Po převzetí e-shopu jsem nastolil vizi, kterou jasně vyjadřuje heslo "Vrať se zpátky ke svým kořenům" - https://www.cestabylin.cz/nase-vize/. Byly provedené mnohé úpravy, přepsány popisky produktů (90 % produktů má unikátní popisky vytvořené přímo námi), aby splňovaly legislativu a celý e-shop byl přesunut na Shoptet. Návštěvnost a výše obratu je tak brána od 1. 8. 2019, kdy byl e-shop přesunut. Od té doby začal vzkvétat.
O vánocích 2020 (říjen-prosinec) vygeneroval 356 objednávek o obratu 286 000 Kč a zisku 57 000 Kč. Letošní Vánoce očekávám nárůst cca o 15-20 %. Vše záleží na kampaních, které v té době nastavíte.

E-shop je postaven na pečlivém výběru produktů, aby zákazníci měli co nejjednodušší výběr a přitom v produktu získali to, co skutečně ke svému účelu potřebují. Objednávky jsou baleny do již použitých materiálů, které jsme získávali od nejbližšího okolí. Má tak nulové náklady na obalový materiál.

Zákazníkům byl posílán ručně psaný vzkaz společně s objednávkou, čímž si vytvořil oblibu u zákazníků a získal spoustu kladných hodnocení. Za celé 2 roky byla pouze jedna nespokojená zákaznice. Magazín obsahuje články o orgánech, které generují návštěvnost z vyhledávačů i objednávky. Aktuálně není využit potenciál sociálních sítí.

E-shop funguje zcela BEZ REKLAM a jakéhokoliv PLACENÉHO MARKETINGU. Používá se pouze newsletter, kde je 2 000 kontaktů, dále zobrazení ve srovnávačích. Z celého objemu objednávek generují vyhledávače 50 %, cca 10 % chodí přímo. Zbývající jsou přímo ze srovnávačů či sociálních sítí (předávám doporučení na určitý produkt ve FB skupinách).

V průběhu daných 2 let se zrušili výrobci jako Dr. Popov, Naděje či Grešík. Vizi naplňují produkty vyráběné novými technologiemi, přístupem i vizemi. Proto je e-shop postaven na produkty výrobců Salvia Paradise, Zdravý den, Everest Ayurveda, u přírodní kosmetiky pak Herbalky, Soaphoria, Purity Vision a Renovality. V posledních týdnech bylo portfolio produktů zúženo, vyřadily se takové, o které není zájem, oproti tomu byly zajištěny individuální slevy u některých produktů.

Průměrná marže je 40% (min. 30 %)

Součástí ceny je:

  • Domény:
  • Kontakt na všechny dodavatele
  • Skladové zásoby - 240 000 - 250 000 Kč - nejsou v ceně e-shopu, nutno odkoupit společně s e-shopem
  • Historie e-shopu
  • Obalový materiál
  • Účty na sociálních sítích:
  • Platební brána ComGate
  • Účet v LeadHubu - 2 000 uživatelů
  • Napojení na:
  • Google Analytic
  • Kontakty na copywritery a grafičky
  • Know-How
  • Zaučení

Součástí nabídky NENÍ pronájem e-shopu u Shoptetu, licenci si ponechávám. Aktuálně běží na tarifu Business. Prodej proběhne tak, že se na aktuální e-shop vytvoří klon, tím získáte vše, co e-shop obsahuje, budete si moci jej doladit podle svých představ, následně spustíte svou verzi do ostré verze a přesune se na ni doména www.cestabylin.cz. Klon je v ceně prodeje.

E-shop je postaven tak, aby nadále plnil svou vizi. Proto hledám majitele, kdo na ni bude dále stavět a chce ji posunout o úroveň výše. I z toho důvodu je cena e-shopu stanovena na 750 000 Kč (neplátce DPH) bez skladu (250 000 Kč), který je nutno přičíst. Celkově tedy 1 mil. Kč. Investice se během 3-4 let vrátí, pokud se nový majitel do toho pustí s vervou, věřím, že se vrátí za 2 roky.

Za dobu, co jsem e-shop vedl (8/19-7/21), vygeneroval 2400 objednávek, obrat 1 850 000 Kč a zisk 407 000 Kč.

Důvod nabídky

Do e-shopu jsem vložil kus sebe. Aktuálně cítím, že již mu nemám, co dát. Nemám jej, jak dále posunout. Je připraven pro někoho nového, kdo bude dále rozvíjet kořeny, které jsem s ním zapustil, aby mohl vyrůst v obrovský strom.

Nového majitele zaučím, předám mu své nápady, které se ještě nezrealizovali, dodám všechny kontakty včetně copywriterů a grafičky.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Historie e-shopu
  • Platební brána ComGate
  • Účet v LeadHubu
  • Zboží.cz
  • Heureka.cz
  • Firmy.cz
  • Google Analytic
  • Kontakty na copywritery a grafičky
  • Know-How
  • Zaučení

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Jan Perlík Majitel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů