BRAVOshop.cz
Krátce o projektu
BRAVOshop.cz je internetová nákupní galerie, zahrnující několik desítek produktových kategorií. Původně byl tento e-shop provozován na doméně iGlass.cz, protože začínal jako...
Hodnota e-shopu
250 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
250 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
BRAVO CONSULTING, s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
17 000 UN
O projektu
BRAVOshop.cz je internetová nákupní galerie, zahrnující několik desítek produktových kategorií. Původně byl tento e-shop provozován na doméně iGlass.cz, protože začínal jako prodejce elektroniky a příslušenství se zaměřením (nejen) na iPhony. V průběhu roku 2019 jsme se na základě analýz dat a komunikace se zákazníky rozhodli posunout tento e-shop výše. Rozhodli jsme se výrazně rozšířit nabízený sortiment, částečně změnit logistiku, změnit vzhled e-shopu i logo, a celkově zjednodušit a zpříjemnit proces nákupu a komunikace se zákazníky. To se nám povedlo. Máme plány na další rozvoj e-shopu a předjednané kontrakty s dalšími dodavateli. Naším konceptem a přístupem tak trochu vybočujeme z řad běžných e-shopů. A to dává obchodu BRAVOshop.cz zajímavý potenciál i do budoucna.
BRAVOshop.cz běží na jedné z nejlepších e-commerce platforem v ČR pro menší a střední e-shopy (Shoptet). E-shop je zaběhnutý, má vychytané procesy, dobré jméno na trhu a recenze od zákazníků. Je napojený na několik dodavatelů prostřednictvím služby NapojSe, čímž je aktualizace nabízených produktů a skladové dostupnosti z výrazné míry automatizovaná a nevyžaduje příliš lidského času. E-shop je také napojený na další nezbytné a užitečné služby třetích stran - platební brána (GoPay), online chat (Smartsupp), chytrou e-mailovou schránku s prvky CRM (SupportBox) a reklamačního asistenta (Retino). Samozřejmě je také propojený s Google Analytics, Google Ads, Heureka.cz a Zbozi.cz.
Pokud uvažujete o vlastním e-shopu, popřemýšlejte o BRAVOshop.cz. Pokud začínáte v e-commerce, jistě oceníte, že vše je již zprovozněné, funkční, nastavené, vyladěné, což zabralo na naší straně stovky hodin usilovné práce a konzultací s dodavateli a odborníky na online marketing. Náš e-shop je jednoduchý na obsluhu. Je ideální pro OSVČ resp. malou firmu, která chce do e-commerce rychle naskočit a věnovat se tomu. Časová náročnost správy e-shopu je sice několik hodin týdně, ale je vhodné, aby nový majitel zajistil, že někdo bude v otevírací době online k dispozici pro dotazy zákazníků a vyřizování objednávek. Funkci obsluhy e-shopu lze kombinovat i s jinou funkcí ve firmě, není potřeba vyčlenit samostatného pracovníka.
Pokud se rozhodnete naší nabídky odkoupení fungujícího e-shopu BRAVOshop.cz využít, nabízíme Vám možnost podrobného zaškolení a podporu v prvních měsících Vaší činnosti. Je i naším zájmem, aby e-shop fungoval úspěšně i nadále a rozvíjel se. Kontaktujte nás a pojďme se o e-shopu BRAVOshop.cz pobavit konkrétněji. Těšíme se na kontakt s Vámi.
V prodeji je zahrnuto:
- Doména www.bravoshop.cz
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích Facebook a Instagram
- Logo
- Databáze zákazníků včetně kontaktů
- Kontrakty s dodavateli
- Automatické softwarové napojení na dodavatele (prostřednictvím moderní služby NapojSe)
- Napojení na Heureka.cz a Zbozi.cz
- Napojení na GoogleAds
- Napojení na Google Analytics
- Napojení na Smartsupp (online chat s návštěvníky e-shopu)
- Napojení na SupportBox (správa e-mailů, komunikace se zákazníky)
- Napojení na platební bránu GoPay
- Napojení na reklamační systém (Retino)
- Napojení na logistického pomocníka (Balíkobot)
Důvod nabídky
Chceme se nadále více soustředit na poskytování služeb, nedostačují nám kapacity pro potřebný provoz a rozvoj e-shopu.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Logo
- Databáze zákazníků včetně kontaktů
- Kontrakty s dodavateli
- Automatické softwarové napojení na dodavatele (prostřednictvím moderní služby NapojSe)
- Napojení na Heureka.cz
- Napojení na Zbozi.cz
- Napojení na GoogleAds
- Napojení na Google Analytics
- Napojení na Smartsupp (online chat s návštěvníky e-shopu)
- Napojení na SupportBox (správa e-mailů, komunikace se zákazníky)
- Napojení na platební bránu GoPay
- Napojení na reklamační systém (Retino)
- Zaučení a předání veškerého know-how + několikaměsíční podpora při startu podnikání v e-commerce
- Napojení na logistického pomocníka (Balíkobot)