BioKate.cz
Krátce o projektu
Nabízíme k prodeji náš e-shop BioKate.cz. E-shop vznikl v dubnu 2019. Záměrem bylo prodávat zboží, které jsme dosud kupovali v kamenných obchodech, či na internetu. Naší hlavní...
Hodnota e-shopu
450 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
1 350 000 Kč
EBITDA za poslední rok
150 000 Kč
Stáří e-shopu
1 až 2 roky
Majitel e-shopu
PF Energetika s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
38 692 UN
O projektu
Nabízíme k prodeji náš e-shop BioKate.cz. E-shop vznikl v dubnu 2019.
Záměrem bylo prodávat zboží, které jsme dosud kupovali v kamenných obchodech, či na internetu. Naší hlavní přidanou hodnotou byla a je znalost produktů, včetně jejich vlastností. Katka, která se stará na e-shopu o výběr vhodných produktů, je vzděláním farmaceut, takže nejenže rozumí složením výrobků, ale i jejich vlastnostem a účinkům. Navíc vše testováno na vlastních dětech :-) Původní předpoklad byl, že budeme prodávat i drogerii, ale poté, co jsme zjistili, že to nemá synergie, jsme tuto strategii opustili a věnujeme se pouze přírodní kosmetice.
Na rozdíl od většiny podobných obchodů se soustředíme pouze na kosmetiku vyrobenou v Evropě, jelikož nám nedává smysl prodávat jako eko produkty, které byly vyrobeny na druhé straně světa.
Proto jsme i postupně nabraly značky ryze české, jako je Nobilis Tilia, Anela, Mýdlárna na Pálavském Vršku, Včelařství Horákovi, Nikko b a další. Ze značek evropských máme v sortimentu různé známe evropské značky, které ale nabízí i řada dalších podobně zaměřených e-shopů. České zboží nakupujeme přímo od výrobců, což je výhodnější, než nakupovat přes distributory. U nejvýznamnějších dodavatelů dosahujeme díky obratům velmi významných slev, což se pozitivně promítá do marží.
E-shop má za dobu působení mnoho spokojených zákazníků, což lze zjistit např. v recenzích na Heurece. Zde máme certifikát Ověřeno zákazníky, kde 97%
zákazníků doporučuje náš e-shop k nákupu. Celková spokojenost s obchodem je 4,9. Negativní recenzi máme jenom jednu, a to nejspíš proto, že nám zákazník nezvedal telefony ani nečetl e-maily, kdy jsme o informovali o důvodech a obratem mu vrátili peníze. Ostatní recenze, je jich 84, jsou samozřejmě pozitivní.
V e-shopu máme nastaveny různé druhy dopravy (Zásilkovna, PPL, Česká Pošta i na Slovensko), ale momentálně využíváme pouze služeb Zásilkovny, jelikož to poskytuje úsporu času. V e-shopu je nastaveno i odesílání na Slovensko, včetně feeedů na srovnávače (Heureka.sk) i platební brána pro EURO, ale momentálně obsluhujeme jenom český trh.
Propojení na srovnávače máme kompletní (Zbozi.cz, Heureka.cz, Heureka.sk, Google nákupy, Glami.cz)
E-shop běží na platformě Shoptet. Využíváme doplněk Mergado. O PPC reklamy, ale i správné nastavení srovnávačů se nám stará externí profesionál. Jeho služby máme (po jednom failu s jistým "start-upem" ) vyzkoušené a je podle nás bezvadná.
Během existence e-shopu jsme významně investovali do vzhledu, který je hodnocen i odborníky velmi pozitivně.
K e-shopu prodeji náleží:
- Doména www.biokate.cz
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Účty na sociálních sítích:
- Kontakty a informace o cenách od dodavatelů
- Zavedený e-shop na Shoptetu
- Logo
- Napojení na srovnávače:
- Know-how
- Google Ads
- Google Analytics
- Zaškolení a součinnost
- Napojení na dopravce:
- Zásilkovna
- PPL
- Česká Pošta i na Slovensko
Důvod nabídky
Zjistili jsme, že nedokážeme efektivně provozovat sociální sítě. Důvod je i ten, že sociální sítě téměř nepoužíváme ani soukromě, a tak je pro nás práce se sociálními sítěmi a propagací úplně nepřirozená. Dokonce můžu čestně říci, že sociální sítě jsou pro nás obtěžujícím elementem, který ze svých životů úspěšně vytěsňujeme. Což nejde, pokud marketing má stát na sociálních sítích. A upřímně si myslíme, že bez toho nejde e-shop provozovat.
Proto jsme se rozhodli prodat e-shop, který nás sice jako takový bavil, ale zároveň víme, že jsou hranice, přes které jít nechceme. A tou nepřekročitelnou hranicí jsou právě sociální sítě. Nejsme schopni např. kvůli většímu dopadu příspěvků využívat našich dětí a dělat propagaci přes ně.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty a informace o cenách od dodavatelů
- Heureka.cz a Heureka.sk
- Zboží.cz
- Zavedený e-shop na Shoptetu
- Logo
- Google Ads
- Google Analytics
- Know-How
- Glami.cz
- zaškolení a součinnost
- Firmy.cz
- Napojení na dopravce