BioKate.cz

shoptet
Prodej: 400 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Nabízíme k prodeji náš e-shop BioKate.cz. E-shop vznikl v dubnu 2019. Záměrem bylo prodávat zboží, které jsme dosud kupovali v kamenných obchodech, či na internetu. Naší hlavní...

Hodnota e-shopu

400 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

1 100 000 Kč

EBITDA za poslední rok

110 000 Kč

Stáří e-shopu

1 až 2 roky

Majitel e-shopu

PF Energetika s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

38 692 UN

O projektu

Nabízíme k prodeji náš e-shop BioKate.cz. E-shop vznikl v dubnu 2019.
Záměrem bylo prodávat zboží, které jsme dosud kupovali v kamenných obchodech, či na internetu. Naší hlavní přidanou hodnotou byla a je znalost produktů, včetně jejich vlastností. Katka, která se stará na e-shopu o výběr vhodných produktů, je vzděláním farmaceut, takže nejenže rozumí složením výrobků, ale i jejich vlastnostem a účinkům. Navíc vše testováno na vlastních dětech :-) Původní předpoklad byl, že budeme prodávat i drogerii, ale poté, co jsme zjistili, že to nemá synergie, jsme tuto strategii opustili a věnujeme se pouze přírodní kosmetice.

Na rozdíl od většiny podobných obchodů se soustředíme pouze na kosmetiku vyrobenou v Evropě, jelikož nám nedává smysl prodávat jako eko produkty, které byly vyrobeny na druhé straně světa.
Proto jsme i postupně nabraly značky ryze české, jako je Nobilis Tilia, Anela, Mýdlárna na Pálavském Vršku, Včelařství Horákovi, Nikko b a další. Ze značek evropských máme v sortimentu různé známe evropské značky, které ale nabízí i řada dalších podobně zaměřených e-shopů. České zboží nakupujeme přímo od výrobců, což je výhodnější, než nakupovat přes distributory. U nejvýznamnějších dodavatelů dosahujeme díky obratům velmi významných slev, což se pozitivně promítá do marží.

E-shop má za dobu působení mnoho spokojených zákazníků, což lze zjistit např. v recenzích na Heurece. Zde máme certifikát Ověřeno zákazníky, kde 97%
zákazníků doporučuje náš e-shop k nákupu. Celková spokojenost s obchodem je 4,9. Negativní recenzi máme jenom jednu, a to nejspíš proto, že nám zákazník nezvedal telefony ani nečetl e-maily, kdy jsme o informovali o důvodech a obratem mu vrátili peníze. Ostatní recenze, je jich 84, jsou samozřejmě pozitivní.

V e-shopu máme nastaveny různé druhy dopravy (Zásilkovna, PPL, Česká Pošta i na Slovensko), ale momentálně využíváme pouze služeb Zásilkovny, jelikož to poskytuje úsporu času. V e-shopu je nastaveno i odesílání na Slovensko, včetně feeedů na srovnávače (Heureka.sk) i platební brána pro EURO, ale momentálně obsluhujeme jenom český trh.

Propojení na srovnávače máme kompletní (Zbozi.cz, Heureka.cz, Heureka.sk, Google nákupy, Glami.cz)
E-shop běží na platformě Shoptet. Využíváme doplněk Mergado. O PPC reklamy, ale i správné nastavení srovnávačů se nám stará externí profesionál. Jeho služby máme (po jednom failu s jistým "start-upem" ) vyzkoušené a je podle nás bezvadná.

Během existence e-shopu jsme významně investovali do vzhledu, který je hodnocen i odborníky velmi pozitivně.

K e-shopu prodeji náleží:

  • Doména www.biokate.cz
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Účty na sociálních sítích:
  • Kontakty a informace o cenách od dodavatelů
  • Zavedený e-shop na Shoptetu
  • Logo
  • Napojení na srovnávače:
  • E-mail
  • Know-how
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Zaškolení a součinnost
  • Napojení na dopravce:
    • Zásilkovna
    • PPL
    • Česká Pošta i na Slovensko

Důvod nabídky

Zjistili jsme, že nedokážeme efektivně provozovat sociální sítě. Důvod je i ten, že sociální sítě téměř nepoužíváme ani soukromě, a tak je pro nás práce se sociálními sítěmi a propagací úplně nepřirozená. Dokonce můžu čestně říci, že sociální sítě jsou pro nás obtěžujícím elementem, který ze svých životů úspěšně vytěsňujeme. Což nejde, pokud marketing má stát na sociálních sítích. A upřímně si myslíme, že bez toho nejde e-shop provozovat.
Proto jsme se rozhodli prodat e-shop, který nás sice jako takový bavil, ale zároveň víme, že jsou hranice, přes které jít nechceme. A tou nepřekročitelnou hranicí jsou právě sociální sítě. Nejsme schopni např. kvůli většímu dopadu příspěvků využívat našich dětí a dělat propagaci přes ně.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty a informace o cenách od dodavatelů
  • Heureka.cz a Heureka.sk
  • Zboží.cz
  • Zavedený e-shop na Shoptetu
  • Logo
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Know-How
  • Glami.cz
  • e-mail
  • zaškolení a součinnost
  • Firmy.cz
  • Napojení na dopravce

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Pavel Fikar Jednatel

Podnikatelsky se zabývám různými projekty, nejvíce energetikou, ale nejen to. Rád odpovím na vaše dotazy k e-shopu.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů