BeWooden.cz

Prodej: 4 990 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Hledáme partnera, který by do společnosti přinesl novou energii. O Značce Lovebrand BeWooden pusobí na trhu již 11 let.  Má aktivní eshopy ve víc než 8 zemích EU...

Hodnota e-shopu

4 990 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

38 975 826 Kč

EBITDA za poslední rok

1 Kč

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

BeWooden Company s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

661 000 UN

O projektu

Hledáme partnera, který by do společnosti přinesl novou energii.

O Značce

Lovebrand BeWooden pusobí na trhu již 11 let.  Má aktivní eshopy ve víc než 8 zemích EU (bewooden.cz/.sk/.de/.pl/.hu/.ro….).

BeWooden vyrábí módní doplňky z přírodních materiálu, primárně ze dřeva. V rámci portfolia má také vlastní pod značku BeWooden Home. Během let jsme si vytvořili synergické značky Este collection (www.esteshop.cz) a Lišárna (www.lisarna.cz), které nám doplňují portfolio o jiné typy produktů. Synergicky tak eshopy na sebe navazují a podporují prodejnost. Zároveň tak efektivně využíváme výroby, marketingu a logistiky.

Prodeje firmy se skládají ze 70% z online prodejů a 25% do B2B v rámci vlastního portfolia velkoobchodních partnerů v Německu a Francii, kde má značka také vlastního distributora. Zbylých 5% obratu jsou speciální B2B zakázky pro firmy a instituce.

BeWooden má ty nejlepší zákazníky na světe, pro které už 11 let tvoříme jedinečné produkty. Retence objednávek je proto u nás stále víc než 35% a naši dobře odvedenou práci potvrzují také 99% recenze na Heurece nebo německém Trustedshopu.

 

Důvod prodeje, hledání partnera a další směr značky

BeWooden je Lovebrand který znají lidé po celé ČR a zemí EU. Je to také mé osobní dítě se kterým jsme strávil 11 let a rád bych, aby dále cesta BeWooden pokračovala co nejlépe. Bohužel poslední 4 roky firma řešila dost zásadní interní potíže, kdy z původních 5ti společníků postupně začali firmu majitelé opouštět. Interní řešení vyrovnání, spory a hledání cesty k dohodě stály firmu extrémní množství cashflow a především času. Místo rozvoje firmy a investice do nových oblastí firma přišla o část svého „potenciálu“ (peníze a čas) na další období, který byl stěžejní především v období ochlazení e-commerce po roce 2020 (covidu).

Druhá stěžejní komplikace byla transformace firmy v podobě rušení fyzických prodejen (5 vlastních ziskových prodejen v roce 2019), které právě propadem maloobchodu po roce 2020 začaly vykazovat ztrátovost a běžely nám zde roční a půlroční výpovědní smlouvy. Zároveň zde byla také administrační zátěž v podobě vlastní dceřiné společnosti BeWooden Gmbh, která zde vznikla z důvodu vyšších obratů a placení daní v Německu. Po zavedením OSS však, tato dceřinka ztratila na významu, avšak její zrušení a dořešení legislativy v rámci Německa nám trvalo bezmála další 2 roky. Tyto a další záležitosti firmě spolky enormní množství času a především vytvořily náklady v jednotkách miliónů.

V součtu všech okolností, kterým jsme jako firma i my osobně museli čelit, jsme se dostali do fáze „osobního vyhoření a vyčerpání“, kdy ve firmě aktuálně zůstal jediný majitel.

AKTUÁLNÍ SMĚR

Po čtyřech letech se nám konečně povedlo vše vyřešit, tak aby se firma konečně mohla nadechnout a zaměřit maximum svého času a potenciálu do rozvoje, prodeje a stabilizace.
Aktuálně firma prošla razantní restrukturalizací procesů a snížení fixních nákladů.

Firma má připravený produktový a prezentační plán na 12 měsíců dopředu a hlavní otázkou je nyní využití potenciálu, případná synergie a vize s novým partnerem/majitelem.
Díky vlastnímu zastoupení, zkušenosti a hotovými eshopy je ideální propojení s partnerem – jinou značkou pro expanzi a škálování v zahraničí

 

Součástí prodeje

  • Skladové zásoby v hodnotě cca 7,5 mil Kč (výrobní ceny). Z čehož je 5 mil. Kč v hotových produktech a 2,5 mil. Kč v polotovarech a materiálu. Skladové zásoby jsou již započteny do kupní ceny.
  • Vlastní výroba v Rychalticích (Frýdek-Místek) – Kompletně zařízená výroba, s procesy, stroje a vybavení v aktuální hodnotě 600 tis., výrobní postupy. Vlastní výroba pokrývá cca 65% prodaných produktů
  • Dodavatelé – kompletní dodavatelský řetězec, včetně vlastních technologií, šablon, forem a další…
  • Dlouhodobý hmotný majek v hodnotě cca 500 tis. (Auto a další vybavení)
  • Vlastní logistické a expediční centrum – prostory ve Fryčovicích (u Frýdku-Místku), ve kterých expedujeme průměrně 2,5 tis. balíčků měsíčně (8 tis. o Vánocích). V rámci efektivity dosahujeme nákladu okolo 14-22 Kč za objednávku a jsme razantně levnější než jakýkoliv fullfilment.(kompletní náklady za práci, skladování a pod…)
  • Kompletní IT systém napojený na účetní a skladový systém Helios v investiční hodnotě 3 mil Kč
  • Eshop BeWooden včetně domén, kompletně přeložený do jazykových mutací (cz/de/pl/hu/ro/sk/se/dk/be/com…)
  • Eshop Este Collection (www.esteshop.cz) v hodnotě 1,5 mil. Kč
  • Esshop Lišárna (www.lisarna.cz) v hodnotě 740 tis. Kč
  • Licence BeWooden – ochranná známka platná pro celou Evropu
  • Licence Lišárna a Eliška Liška – pro hračky a další produkty
  • Licence a práva na využívání motivů Malého prince – výhradní zastoupení pro celou EU (dlouhodobě)
  • Předjednaná práva pro další velice známé motivy (rozvojový plán na rok 2025)
  • Certifikace produktů BeWooden na materiály a atestace pro zdravotní nezávadnost (pro prodej na Amazon.de)
  • Certifikace hraček Lišárna s platným označením CE
  • Brand BeWooden, Este a Lišárna
  • Prodejna v Praze na Náplavce – ke máme partnerství s jinou značkou a vystavené naše produkty + odběrné místo pro zákazníky
  • Databáze 90 tis. zákazníků ( včetně již nastavené mailingové automatizace)
  • Databáze 150 aktivních B2B – obchodů (Česko, Německo a Francie)
  • Vlastní distributor pro Francii
  • Aktivní spolupráce s víc než 65ti B2B klienty, pro které vyrábíme produkty na míru (firmy a instituce)
  • Kompletní práva na všechny návrhy a design produktů již vyrobených a nových připravených na rok 2025/26
  • Kompletní práva na grafiky, fotografie a video záznamy
  • kompletní manuály a video návody na firemní procesy
  • Vlastní tým pro výrobu, expedici, marketing a zahraniční zastoupení (překlady a custom care)
  • Zavedenou firmu s nastavenými procesy

* Vzhledem k nastaveným procesů, vize a také zájmu současných zájemců o společnost se počítá s aktivní práci a pokračováním aktuálního majitele Ctirada Sáry. Tento bod je poté na osobní jednání a také očekávání a vizi nového partnera/majitele.

 

Firma aktuálně aktivně pracuje na přípravě a škálování prodejnosti na hlavní Vánoční sezónu, která nám činí 35% celého ročního obratu a také postupné přípravě na sezónu 2025.

Potenciál společnosti je aktuálně držet firmu stabilizovanou okolo obratu 30-40 mil. Kč nebo v rámci rozvoje a investice ji dále škálovat v nových oblastech produktů na násobně vyšší obraty (80-150 mil. Kč)

Nového partnera/majitele aktuálně hledáme pro vložení nové energie do společnosti.

V případě zájmu prosím kontaktujte majitele na ctirad@bewooden.cz

 

 

 

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Kamenná prodejna
  • Balící materiál
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Ochranná známka
  • Logo

Obrat e-shopu

O majiteli

Ctirad Sára majitel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů