BeJager.cz
Krátce o projektu
Nabízíme k prodeji e-shop a značku BeJager.cz nabízející kvalitní pánskou módu. Zboží: Aktuálně nabízíme pánské košile vlastní značky BeJager - předáme kontakt na českou...
Hodnota e-shopu
200 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
Neuvedeno
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
HLDK s.r.o
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
Nabízíme k prodeji e-shop a značku BeJager.cz nabízející kvalitní pánskou módu.
Zboží:
Aktuálně nabízíme pánské košile vlastní značky BeJager - předáme kontakt na českou dílnu.
Dále pánské košile, chinos, svetry a doplňky britské značky Hawes & Curtis - předáme kontakt na obchodního zástupce.
Přirážka se u zboží pohybuje mezi 80-100%.
Platforma:
E-shop běží na systému od simplia.cz (možnost rozsáhlých vlastních úprav).
Měsíční náklady na provoz okolo 2500 Kč.
Předáme kontakt na společnost, která případně poskytne další servis a vývoj.
Grafika je na míru.
V obchodu je automatizováno:
Párování FIO BANKY - párují se bankovní převody
Platební brána ČSOB
Export štítků na přepravce - aktuálně funguje Česká pošta, PPL a Zásilkovna
SMS a e-mail notifikace při změně stavu objednávky
Aktuální stav:
E-shop funguje 5 let, bohužel nedostal tolik péče, kolik by potřeboval - věnovali jsme se převážně jiným projektům: smartyhodinky.cz a smartydum.cz.
Marketing:
E-shop aktuálně běží na základních kanálech (heureka, zboží.cz, google nákupy, glami.cz). Je zde v marketingu velký prostor - je důležité zapojit další marketingové kanály - např. sociální sítě, PPC, e-mailing, blog a vybudovat tak základnu spokojených zákazníků, kteří se budou vracet kvůli dobrému servisu a kvalitě zboží.
Firma:
E-shop a doménu bejager.cz vlastní firma HLDK s.r.o. (plátce DPH).
Správa e-shopu:
Na správu e-shopu stačí 1 pracovník, důležité je mít agenturu nebo vlastního specialistu na marketing.
PŘEDMĚTEM PRODEJE JE:>
- Google Nákupy
- Heureka.cz
- Zboží.cz
- Firmy.cz
- Glami.cz
- Seznam a Google
Důvod nabídky
Bohužel již tento e-shop není v souladu s koncepcí, kde by chtěla naše firma směřovat. Soustředíme se hlavně na naše 2 další e-shopy.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- E-shop s grafikou na míru
- Know-How
- Kontakty na výrobce a dodavatele
- Databáze zákazníků
- Napojení na marketingové kanály
- Platební brána ČSOB
- Napojení na dopravce