Bavimevarit.cz
Údaje o firmě
Kategorie: Dům a zahrada
Krátce o projektu
Rádi bychom k prodeji nabídli fungující a zavedený plně automatizovaný e-shop Bavimevarit.cz s prémiovými domácími potřebami. Jde o zaběhlý e-shop na platformě Shoptet s více jak...
Hodnota e-shopu
1 000 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
650 000 Kč
EBITDA za poslední rok
196 000 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Baví Mě Vařit, s. r. o.
Návštěvnost za poslední rok
69 000 UN
O projektu
Rádi bychom k prodeji nabídli fungující a zavedený plně automatizovaný e-shop Bavimevarit.cz s prémiovými domácími potřebami.
Jde o zaběhlý e-shop na platformě Shoptet s více jak 10-ti letou historií včetně datábáze 7500+ zákazníků. V nabídce máme několik tisíc prémiovějších produktů – výhodou je tedy vyšší marže na každém prodeji a celkově nižší konkurence co se dalších e-shopů týče.
E-shop jsme koupili před dvěma lety jako podpůrnou platformu pro naše další podnikání. Bývalí majitelé (naši známí), kteří eshop vybudovali se mu kvůli čerstvě narozeným dětem nemohli věnovat. E-shop je ve velmi dobré kondici a sám si na sebe krásně vydělá bez sebemenší iniciativy. Vidíme v něm však mnohem větší potenciál, který ale nejsme schopni z časových důvodů naplnit a tak jsme se rozhodli pro prodej někomu, kdo se mu bude moci věnovat více. Kompletně jsme ho vyčistili a aktualizovali. Po dvou letech jsme ale zjistili, že je pro nás časově nemožné se mu věnovat naplno, jak by si zasloužil samotný e-shop, ale i zákazníci. Zkrátka jsme nedokázali tu časovou náročnost správně odhadnout.
Během těch dvou let jsme dokázali navýšit organickou návštěvnost webu díky novému nastavení sociálních sítí a PR. E-shop je skvěle zavedený, původně ho pro sebe vytvářel člověk z IT, takže je vše dobře propojeno a vyjíždí ve vyhledávačích na první stránce.
Shrnutí v číslech:
- Průměrný roční obrat za poslední roky: 1 700 000+ Kč
- Průměrná měsíční návštěvnost za poslední roky: 5+ tisíc uživatelů / roční 60+ tisíc uživatelů
- Měsíční náklady na provoz: 7+ tisíc Kč (podle nákladů vynaložených do reklamy / heureky / zbozi.cz / google ads / facebook atd…)
- Marže od dodavatelů: 25 – 50 %
- Průměrná zisková marže za měsíc za poslední roky: 33 000 Kč
- Databáze 7,5+ tisíc kontaktů
SOUČÁSTÍ PRODEJE JE:
- Kompletní zaběhnutý e-shop
- Doména www.bavimevarit.cz
- Podpůrné domény bavi-me-varit.cz & bavimevarit.sk
- Skladové zásoby v aktuální hodnotě cca 300 000 Kč
- Emaily
- Napojení na:
- Heureka.cz
- Zboží.cz
- Firmy.cz
- Google Analytics, Google Ads
- Obchod na Facebooku & Instagramu
- Shoptet napojení na Balíkobot, marketingové plug-iny atd.
- Platební terminál Comgate
- Emailová databáze 7,5+ tisíce zákazníků
- Celková databáze zákazníků pro marketingové účely
- Know-how, poradentsví, zaškolení a rady
- Databáze dodavatelů – kontakty, propojení, navázání na dlouholeté dobré vztahy
- Převod smluv
- Účty na sociálních sítích:
- Měsíční full service mentoring – poznatky z vedení eshopu, rady do budoucna, pomoc při převedení a nastavení všech platforem
- Brand identita
- Loga, grafická a tisková data, jiné grafické podklady
- Kontakty na spolupracující osoby:
- grafik
- firmy na potisk samolepek, krabic, izolep, letáků, slevových voucherů
- IT specialista pro pomoc se správou Shoptetu a dalších napojení
- specialista na Google Ads, který spravuje kampaně
- specialista na reklamy na Facebooku & Instagramu, který spravuje kampaně
- Historie návštěvnosti a prodejů v Shoptetu (od přechodu na Shoptet v roce 2014)
- Velká závěsná cedule s logem pro stánek na veletrzích či jiných akcích
- Součástí může být i účetní firma, která pro nás aktuálně vše zpracovává
- Je možné i propojení a pokračování spolupráce s již zaběhlými ambasadory firmy, které na sociálních sítích sleduje více jak 500 tisíc lidí
Pokud se e-shopu někdo bude moci více věnovat, pracovat na něm, vymýšlet různé akce tipu Black Friday atd., komunikovat s předstihem s dodavateli (včasné naskladnění např. velikonočního zboží cca 3 měsíce před, atd…), analyzovat PPC kampaně a další marketingové aktivity, má e-shop opravdu obrovský potenciál růstu a další budování značky.
E-shop může být ideálním prostředkem jak proměnit např. food blog na full time job. Z vlastní zkušenosti víme, že se produkty doporučené a odzkoušené influencery v praxi skvěle prodávaly.
Dle dohody lze převést celé s.r.o.
Důvod nabídky
Nemáme dostatek času, který bychom potřebovali, abychom e-shop mohli dále rozvíjet a věnovat se mu naplno.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo
- Další účty
- Zaběhnutý e-shop
- Podpůrné domény
- Emaily
- Heureka.cz
- Firmy.cz
- Zboží.cz
- Převod smluv
- Sociální sítě