Bavimevarit.cz

shoptet
Prodej: 1 000 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Rádi bychom k prodeji nabídli fungující a zavedený plně automatizovaný e-shop Bavimevarit.cz s prémiovými domácími potřebami. Jde o zaběhlý e-shop na platformě Shoptet s více jak...

Hodnota e-shopu

1 000 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

650 000 Kč

EBITDA za poslední rok

196 000 Kč

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

Baví Mě Vařit, s. r. o.

Návštěvnost za poslední rok

69 000 UN

O projektu

Rádi bychom k prodeji nabídli fungující a zavedený plně automatizovaný e-shop Bavimevarit.cz s prémiovými domácími potřebami.

Jde o zaběhlý e-shop na platformě Shoptet s více jak 10-ti letou historií včetně datábáze 7500+ zákazníků. V nabídce máme několik tisíc prémiovějších produktů – výhodou je tedy vyšší marže na každém prodeji a celkově nižší konkurence co se dalších e-shopů týče.

E-shop jsme koupili před dvěma lety jako podpůrnou platformu pro naše další podnikání. Bývalí majitelé (naši známí), kteří eshop vybudovali se mu kvůli čerstvě narozeným dětem nemohli věnovat. E-shop je ve velmi dobré kondici a sám si na sebe krásně vydělá bez sebemenší iniciativy. Vidíme v něm však mnohem větší potenciál, který ale nejsme schopni z časových důvodů naplnit a tak jsme se rozhodli pro prodej někomu, kdo se mu bude moci věnovat více. Kompletně jsme ho vyčistili a aktualizovali. Po dvou letech jsme ale zjistili, že je pro nás časově nemožné se mu věnovat naplno, jak by si zasloužil samotný e-shop, ale i zákazníci. Zkrátka jsme nedokázali tu časovou náročnost správně odhadnout.

Během těch dvou let jsme dokázali navýšit organickou návštěvnost webu díky novému nastavení sociálních sítí a PR. E-shop je skvěle zavedený, původně ho pro sebe vytvářel člověk z IT, takže je vše dobře propojeno a vyjíždí ve vyhledávačích na první stránce.

Shrnutí v číslech:

  • Průměrný roční obrat za poslední roky: 1 700 000+ Kč
  • Průměrná měsíční návštěvnost za poslední roky: 5+ tisíc uživatelů / roční 60+ tisíc uživatelů
  • Měsíční náklady na provoz: 7+ tisíc Kč (podle nákladů vynaložených do reklamy / heureky / zbozi.cz / google ads / facebook atd…)
  • Marže od dodavatelů: 25 – 50 %
  • Průměrná zisková marže za měsíc za poslední roky: 33 000 Kč
  • Databáze 7,5+ tisíc kontaktů

SOUČÁSTÍ PRODEJE JE:

  • Kompletní zaběhnutý e-shop
  • Doména www.bavimevarit.cz
  • Podpůrné domény bavi-me-varit.cz & bavimevarit.sk
  • Skladové zásoby v aktuální hodnotě cca 300 000 Kč
  • Emaily
  • Napojení na:
    • Heureka.cz
    • Zboží.cz
    • Firmy.cz
    • Google Analytics, Google Ads
    • Obchod na Facebooku & Instagramu
  • Shoptet napojení na Balíkobot, marketingové plug-iny atd.
  • Platební terminál Comgate
  • Emailová databáze 7,5+ tisíce zákazníků
  • Celková databáze zákazníků pro marketingové účely
  • Know-how, poradentsví, zaškolení a rady
  • Databáze dodavatelů – kontakty, propojení, navázání na dlouholeté dobré vztahy
  • Převod smluv
  • Účty na sociálních sítích:
  • Měsíční full service mentoring – poznatky z vedení eshopu, rady do budoucna, pomoc při převedení a nastavení všech platforem
  • Brand identita
  • Loga, grafická a tisková data, jiné grafické podklady
  • Kontakty na spolupracující osoby:
    • grafik
    • firmy na potisk samolepek, krabic, izolep, letáků, slevových voucherů
    • IT specialista pro pomoc se správou Shoptetu a dalších napojení
    • specialista na Google Ads, který spravuje kampaně
    • specialista na reklamy na Facebooku & Instagramu, který spravuje kampaně
  • Historie návštěvnosti a prodejů v Shoptetu (od přechodu na Shoptet v roce 2014)
  • Velká závěsná cedule s logem pro stánek na veletrzích či jiných akcích
  • Součástí může být i účetní firma, která pro nás aktuálně vše zpracovává
  • Je možné i propojení a pokračování spolupráce s již zaběhlými ambasadory firmy, které na sociálních sítích sleduje více jak 500 tisíc lidí

Pokud se e-shopu někdo bude moci více věnovat, pracovat na něm, vymýšlet různé akce tipu Black Friday atd., komunikovat s předstihem s dodavateli (včasné naskladnění např. velikonočního zboží cca 3 měsíce před, atd…), analyzovat PPC kampaně a další marketingové aktivity, má e-shop opravdu obrovský potenciál růstu a další budování značky.

E-shop může být ideálním prostředkem jak proměnit např. food blog na full time job. Z vlastní zkušenosti víme, že se produkty doporučené a odzkoušené influencery v praxi skvěle prodávaly.

Dle dohody lze převést celé s.r.o.

Důvod nabídky

Nemáme dostatek času, který bychom potřebovali, abychom e-shop mohli dále rozvíjet a věnovat se mu naplno.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo
  • Další účty
  • Zaběhnutý e-shop
  • Podpůrné domény
  • Emaily
  • Heureka.cz
  • Firmy.cz
  • Zboží.cz
  • Převod smluv
  • Sociální sítě

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Matěj Jan Pardus Jednatel

Jsme tým lidí původně z marketingu a PR odvětví. E-shop jsme pořizovali od známých jako podpůrnou platformu pro naše další podnikání a mysleli si, že jej i při dalších aktivitách zvládneme levou zadní. Bohužel je nad naše časové možnosti se mu věnovat naplno a tak, jak by si zasloužil. E-shop je ve velmi dobré kondici a sám si na sebe krásně vydělá bez sebemenší iniciativy. Vidíme v něm však mnohem větší potenciál, který ale nejsme schopni z časových důvodů naplnit a tak jsme se rozhodli pro prodej někomu, kdo se mu bude moci věnovat více.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů