Agroman.cz

shoptet
Prodej: 250 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Nabízíme k prodeji e-shop www.agroman.cz . E-shop jsme koupili 3 roky zpátky, kdy byl na obratu kolem 900tis a se špatným hodnocením. Díky špatným a neurčitým informacím od...

Hodnota e-shopu

250 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

4 300 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

KaposGreen s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

110 000 UN

O projektu

Nabízíme k prodeji e-shop www.agroman.cz .

E-shop jsme koupili 3 roky zpátky, kdy byl na obratu kolem 900tis a se špatným hodnocením. Díky špatným a neurčitým informacím od předchozích majitelů to byla časovaná bomba, kterou jsme stihli „deaktivovat“ a přestavět na kvalitní e-shop s TOP hodnocením od zákazníků na všech kanálech. Číselně se nám jej podařilo dostat přes 5mio – díky zvýšení kvality a možnosti zvýšení i ceny. Zvýšil se tedy obrat i zisk, nebylo to zbůsobeno snížením ceny. K dnešnímu dni se za posledních 12 měsíců pohybujeme kolem 4,3mio obratu – díky nedostatku času.

 

E-shopu jsme věnovali vždy omezený počet hodin, jelikož máme na starosti více projektů. A i přesto jsme dosáhli zajímavého růstu. Rádi bychom e-shop prodali někomu, kdo nebude mít projekt na vedlejší koleji, ale bude do něj maximálně šlapat – to mu zajistí e-shop dostat na obrat desítky mio korun a v případě expanze i stovky mio.

Sociální sítě nejsou součástí prodeje – cena pro odkup je ve výši 150 000,- bez DPH. Naše čísla v rámci podobných projektů nemají obdoby.

  • Tiktok: 31 000+ aktivních sledujících
  • Instagram: 18 000+ aktivních sledujících
  • Facebook: 2200+ sledujících (tady je ta aktivita již horší)

U sociálních sítí nemáme využitý potenciál z důvodu času. Je potřeba udělat nějaké kroky, kterých jsme si vědomi, abychom začali i zde organicky prodávat – můžeme poradit. Také možnost snížit cenu, pokud nebude mít kupující zájem o sociální sítě – máme zájemce k odkupu.

Sklad je v Ostravě na ploše cca 200m2 – využití cca 60%. Skladové zásoby postupně snižujeme tak, abychom stále prodávali, ale kupujícího to tolik finančně nezatížilo.

  • Skladové zásoby ve výši cca 325 tis. nejsou součástí ceny, je potřeba přičíst k ceně.
  • Obalový materiál v hodnotě 150 000,- v ceně.
  • Obrandované oblečení v hodnotě 20 000,- v ceně.
  • Bannery v hodnotě 20 000,- v ceně.

Obrovskou výhodou e-shopu je obrátkovost zboží – pravidelně vracející se zákazníci. Nejlepší business model.

Firma není součásti prodeje. Cena za prodej je uvedena bez DPH – taktéž i skladové zásoby.

Důvod nabídky

E-shop prodáváme z důvodu času. Máme více projektů a tomuto se již nestíháme věnovat. Ke dni prodeje povedeme e-shop zodpovědně tak, aby nedošlo ke snížení kvality, kterou jsme nastolili.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Logo
  • Grafika
  • Fotky
  • Obsah na soc. sítích

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Filip

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů